עבודה בארגון דורשת פיתוח מיומנויות תקשורת, העברת מסרים, אינטיליגנציה רגשית ומיומנויות "רכות" נוספות, המסייעות בידי העובד ליצור מערכות יחסים טובות ויעילות עם המנהלים ושאר העובדים.
יצירת מערכות יחסים אלה תורמות לתחושת שביעות הרצון והסיפוק של העובד, כמו גם ליכולתו לעבוד בצוות ובשיתוף פעולה עם עובדים אחרים, לצורך קידום רעיונות, יזמות והצלחה אישית וארגונית.ישנם סוגי תקשורת ומסרים שונים אותם מעברים. המסר הגלוי לסמוי ובין המסר העובר בתקשורת מילולית לתקשורת בשפת הגוף יכולה לשנות את הפרשנות של העומד מולך. כאשר נשכיל ונבין כיצד לשלב נכון ולתקשר היטב ניצור הרמוניה ארגונית ויכולת משא ומתן טוב שיוביל להצלחה עסקית וארגונית. הדרכת עובדים בנושאים אלה תורמת רבות לשביעות רצונם ולהעלאת תפוקתם בעבודה.
נושאים עיקריים:
- תקשורת בינאישית אפקטיבית מהי?
- זיהוי התקשורת הבינאישית ולמידת סגנונות נוספים.
- אינטיליגנציה רגשית בעבודה עם אנשים.
- תקשורת אסרטיבית בניהול משא ומתן, דיונים וישיבות.
- מיומנויות הקשבה פעילה בעבודה עם אנשים.
- תקשורת מילולית
- הפרעות ורעשים בתקשורת
- העברת מסרים בשפת גוף
- תקשורת כגורם מעקב בשרשרת השירות הארגוני
- סגירת עסקה בתקשורת נכונה
- הכוח שבמילה.
- כיצד להעביר מסרים נכון?
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת תקשורת בינאישית לצוות שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהיה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום הצוות והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות לצוותים. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.