תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט.
עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין, טיק טוק וכדומה, ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה.
מנהל המדיה החברתית גם צריך לנהל קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך.
1
תכנים מרכזיים בקורס
- יצירת תוכן וקריאייטיב
- בניית רשת חברים, אינטראקציה עם גולשים
- בניית בלוג, פרסום ופוסטים
- ניהול תוכן לפי זירות
- קידום תוכן אורגני של רשתות חברתיות
- ניהול משברים
- שיווק באמצעות משפיעני רשת
- קידום ממומן
- אתיקה
- סדנת העשרה והרחבה לבחירת המרצה
ועוד..
2
תנאי קבלה
סטודנטים אשר ירצו להירשם לקורס יעברו וועדת קבלה.
3
היקף הקורס
- היקף הקורס הוא 124 שעות לימוד
- עלות הקורס 6,200 ש"ח