לא מעט אנשי מכירות הם בעלי מיומנות רבה בהשגת לקוחות חדשים, אך מה עם שימור הקיימים?
שימור לקוחות קיימים הינה אומנות לא פחות חשובה, בעיקר בזמנים בהם התחרות גוברת והשונות בין המתחרים קטנה. בהדרכת אנשי מכירות זו לומדים המשדתתפים כי לקוח מרוצה ונאמן הוא נכס לארגון ולשם כך צריך לעבוד.
נושאים עיקריים:
- ניהול קשר ארוך טווח עם לקוחות – למה ומדוע?
- פיתוח מיומנויות אישיות של קשירת קשרים ארוכי טווח עם לקוחות.
- מודל התהליך: הזדמנות – קשר – פגישה.
- מה הופך לקוח קיים ללקוח מרוצה ונאמן?
- הפיכת לקוחות קיימים לממליצים.
- ניהול זמן יעיל בעבודה מתוכננת, הכוללת שימור לקוחות.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת שימור לקוחות למנהלי המכירות או לצוות המכירות שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהיה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים, הצוות והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות במכירות. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.