קורסי מכירות פנים ארגוניים שמטרתם להצמיח ולגדל דורות של מנהלי מכירות, אנשי מכירות וצוותי מכירות, תוך שכלול ופיתוח סל נרחב של מיומנויות נדרשות ומתן ארגז כלים נרחב לשימוש בחיי היום-יום הארגוניים.
קורסים במכירות כוללים עבודה אישית וקבוצתית מעמיקה, תוךהתבוננות מערכתית וחיבור לצרכי וערכי הארגון לצורך קידום המנהלים והעובדים בעבודתם המאתגרת. הקורסים נערכים בגישת Case-Study, תוך חיבור מיידי לחיי הארגון ועבודה אישית על נקודות חוזק וחולשה של כל משתתף באופן אישי.
דוגמאות לקורסי מכירות אפשריים
קורס פיתוח מנהלי מכירות
קורס ניהול ייחודי המותאם למנהלים הנדרשים להציג, בו זמנית, גם יכולות ניהול מתקדמות וגם יכולות מכירה והנעת צוות מכירה לביצועי שיא.
קורס פיתוח צוות מכירות
קורס פיתוח צוות מכירות בפורמט אימונים, המאפשר לכל משתתף לעשות עבודה אישית על נקודות החוזק והחולשה שלו, במקביל לעבודה הקבוצתית.
קורס מכירות טלפוניות
המכירה הטלפונית – טלמרקטינג – היא מכירה ייחודית. מיומנויות המכירה הנדרשות מאנשי המכירה הטלפונית הינן ייחודיות, עקב העובדה שלא מתקיים מפגש פיסי בין הלקוח לאיש
קורס ניהול מוקד טלפוני
קורס ניהול מוקד טלפוני מיועד למנהלי מוקדי הטלמרקטינג והטלמיטינג. בקורס נלמדים כלים ונרכשות מיומנויות של הוצאה לפועל של מוקד טלפוני, החל מגיוס והכשרת העובדים וכלה
קורס פיתוח צוות טלמרקטינג
קורס אימון ייחודי לאנשי המכירה הטלפונית, שבו עובד כל משתתף על תוכנית התפתחות אישית לביצועי שיא, במקביל לעבודה הקבוצתית.