המכירה הטלפונית שונה באופן מהותי מהמכירה פנים אל פנים. במכירה טלפונית יש צורך ביצירת קשר ואמינות הנובעת רק מתוך שמיעת הדובר.
בנוסף, האתגר של זיהוי הלקוח והבנתו מתעצם.קורס זה, של הדרכת מכירות טלפוניות, נותן את כל הכלים להם נזקק עובד הטלמרקטינג בכדי למקסם את תוצאות עבודתו ולהגדיל את המכירות.
נושאים עיקריים:
- מודל המכירה הטלפונית
- מיומנויות בין-אישיות במכירה הטלפונית
- טכניקות הובלת שיחה וסגירת עיסקה
- מיומנויות הקשבה פעילה
- טיפול אפקטיבי בלקוחות תובעניים ותלונות
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת מכירה טלפונית למנהלי המכירות או לצוות המכירות שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהיה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים, הצוות והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות במכירות. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.