שירות פנים ארגוני הוא חלק בלתי נפרד מהוויתו של כל ארגון.
בין אם מדובר בבעלי תפקידים הנותנים שירות ובין אם במחלקות שלמות, בכל ארגון, רבים מבעלי התפקידים נותנים שירות לאנשים אחרים בארגון, כחלק מהגדרת תפקידם. עם זאת, מעטים הם הארגונים המשקיעים זמן ומשאבים להכשיר את אותם נותני שירות ולרוב נושא זה נדחק הצידה. התוצאה היא, פעמים רבות, חוסר שביעות רצון של העובדים בארגון מכך, מה שתורם לחוסר יציבות ארגונית. ארגונים המשכילים להכשיר את אנשי השירות הפנימיים שלהם לתפקיד תורמים רבות לשביעות הרצון הכללית, לשימור עובדים וליציבות הארגונית.
נושאים עיקריים:
- שירות פנים ארגוני – מדוע ולמה?
- פיתוח תודעת השירות – מה הציפיות של העובדים? מה המשמעות של מתן שירות אגדי וכיצד עושים זאת הלכה למעשה?
- שירות פנים ארגוני לעומת שירות חיצוני – דרכי התנהלות ואסטרטגיות פעולה.
- התנהלות מול לקוחות פנים ארגוניים – מחוייבות התפקיד וייצוגיות הארגון, נורמות התנהגות ועוד.
- שירות טלפוני לעומת שירות פרונטאלי – הבדלי גישות וטכניקות.
- מיומנויות אישיות ובינאישיות לנותני שירות פנים ארגוני – הכלה, סבלנות, הקשבה, אינטיליגנציה רגשית ועוד.
- ניהול משא ומתן פנים ארגוני – הטיות שיפוטיות, חשיבה יצירתית, טיפול בקשיים והתנגדויות, הגעה לסיכום חיובי, אסטרטגיות וטקטיקות לניהול משא ומתן, מציאת פתרון win-win ועוד.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לקיים קורס שירות פנים ארגוני בארגון שלך? אתה מתלבט האם זה הקורס המתאים או אולי קורס אחר ומיהם העובדים או המנהלים שנכון להם לעבור את הקורס? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהקורס שתבחר יהיה הנחוץ ביותר עבורך ובעל הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים, העובדים והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת קורסים לשירות פנים ארגוני. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.