ניהול צוות הוא אחד האתגרים הגדולים של המנהל בארגון.
מחד, הפוטנציאל שבעבודת צוות הינו עצום, מאידך, לעבודת צוות יתרונות רק כאשר אנשים עובדים באקלים, במבנה ובתהליכים, המביאים לביטוי את יתרונות היחד על פני היחידים.
למנהל של היום יש לעיתים צוות של עשרות אנשים, שחלקם לא נמצאים פיסית באותו מרחב, דבר שמגדיל את האתגר הניהולי אפילו יותר. הדרכת מנהלים לעמידה בתנאים אלה משפרת באופן ניכר את תפוקת העובדים.
נושאים עיקריים:
- מודל 3 המעגלים לניהול אפקטיבי של צוות.
- מודל האפקטיביות הצוותית.
- אבחון הצוות שלי על כל רבדיו – חוזקות, חסמי הצלחה ותוכנית פעולה.
- מדדי הערכה ובקרה חעבודת צוות.
- אסטרטגיות לגיבוש צוות מוביל ומנצח.
- ניהול קונפליקטים בצוות.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת ניהול צוות למנהלים שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהיה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות למנהלים. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.