ידוע כי משוב והערכת עובדים הם כלים יעילים ביותר להנעת עובדים לעמידה ביעדים והשגת מטרות הארגון.
עם זאת, בכדי שתהליך זה אכן ישיג את מטרותיו עליו להיות מובנה בחיי היום-יום של הארגון ועל המנהל להיות בעל המיומנויות הבין-אישיות והכלים הנדרשים לשם כך.
נושאים עיקריים:
- מיומנויות בין-אישיות במתן משוב – חוזה פסיכולוגי, הקשבה אמפתית, יחסי אמון, סבלנות, אסרטיביות, אינטיליגנציה רגשית ועוד.
- כללים לניהול שיחת משוב יעילה המובילה לשיפור ביצועים.
- טכניקות להעברת משוב בונה.
- הבניה וניהול נכון של תהליכי הערכת עובדים.
- הבניית תוכניות פעולה ויעדים לתהליכי הערכת עובדים.
- תוכניות שיפור לעובדים בעלי תוצאות נמוכות.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת משוב למנהלים שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהיה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות למנהלים. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.