מסחר אלקטרוני הוא תחום בשיווק דיגיטלי אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות והביקור שלמנהלי מסחר אלקטרוני צפוי לגדול באחוזים ניכרים בעשור הקרוב.
מנהל מסחר אלקטרוני אחראי על ניהול המכירות בחנויות מקוונות, אשר מתבצעות בפלטפורמות המסחר הדיגיטלי השונות, הוא מפקח על כל מכירות וההפצה של מוצרי החברה בנקודות קניות שונות, כאשר המטרה העיקרית היא ליצור חווית שירות לקוחות חיובית ללקוחות שמבצעים רכישות מקוונות במטרה לשפר את שעורי ההמרה.
מנהלי מסחר אלקטרוני בוחנים את הצרכים וההעדפות של הלקוחות במטרה ליצור באופן מושכל את האסטרטגיה השיווקית הנכונה אשר תתאים ליעדי החברה. במקביל הם עורכים מעקב אחר כמויות המלאי ונתוני המכירות שהם מבצעים כדי לשמור על סטטוס היצע וביקוש יציב.
1
תכנים מרכזיים בקורס
- מבוא למסחר אלקטרוני
- אסטרטגיית הקמת פעילות מסחר אלקטרוני וסקירת אתרים מובילים
- אסטרטגיית – Case Stud שיווק אונליין 360 – מובילות עסקית
- בחירת טכנולוגיה לאתר
- יצירת חווית משתמש UX ופרסונליזציה במכירה – סדנה
- קידום אתר אורגני – SEO בזיקה למסחר אלקטרוני
- כתיבה שיווקית/ מכירתית באתרי Ecommerce
ועוד..
2
תנאי קבלה
סטודנטים אשר ירצו להירשם לקורס יעברו וועדת קבלה.
3
היקף הקורס
- היקף הקורס הוא 100 שעות לימוד
- עלות הקורס 6,000 ש"ח