מטרת הכתיבה השיווקית והפרסומית היא לבלוט בין יתר התכנים, למשוך את תשומת לב הקורא למסרים ולהניע אותו לביצוע הפעולה הרצויה .
מומחה התוכן חייב להיות בעל כישורים מגוונים: יצירתיות, יזמות, יכולות אנליטיות, יכולות ניהוליות, אינטליגנציה ורבלית, תקשורת בין אישית ברמה גבוה וראש גדול.
קורס כתיבת תוכן מעניק לתלמיד ארגז כלים משמעותי הכולל: בניית אסטרטגיית תוכן, ניתוח התנהגות צרכנים, סגנונות כתיבה בפלטפורמות שונות ולמטרות שונות, שימוש בכלים מגוונים לקידום אורגני, כלים לביצוע ניתוח , מדידה ואופטימיזציה כמו "גוגל אנליטיקס", התמצאות בכללי תחביר ודקדוק, עיצוב דפי נחיתה, עיצוב אתרים, פוסטים וכדומה.
1
תכנים מרכזיים בקורס
- יצירת תכנים כתובים, וויזואליים ומוסרטים
- איחוד תכנים ויצירת משפך שיווקי
- התאמה לדרישות מנועי החיפוש
- מדידה ואופטימיזציה
- בניית אסטרטגיית תוכן
ועוד..
2
תנאי קבלה
סטודנטים הרוצים להירשם לקורס יעברו מבחן התאמה
3
היקף הקורס
- היקף הקורס הוא 120 שעות לימוד
- עלות הקורס 6,000 ש"ח