ניהול בתנאי אי וודאות, מיתון, מיזוגים וניהול שינויים הם כורח המציאות בעולם הארגוני והעסקי הדינמי של ימינו.
ארגונים רבים נתקלים במצבים בהם שינויים באקלים העיסקי והתחרותיות הגוברת מאלצים את העובדים והמנהלים לשנות אסטרטגיות וטקטיקות במהרה, להסתגל במהירות למצב החדש ולהציג את אותן היכולות למרות השינויים.
נושאים עיקריים:
- שינוי מסדר ראשון ומסדר שני.
- שמונה השלבים להובלת שינוי משמעותי בארגון.
- גיבוש תפיסת השינוי כדבר חיובי, כמנוף להצלחה וכהזדמנות.
- אחריות ומסוגלות אישית בהתמודדות עם שינויים.
- השינוי והשלכותיו על העובדים.
- התמודדות עם התנגדויות ונסיגות בביצועי עובדים בזמני שינוי.
- פתרונות ליצירת שינוי מוצלח (מוכנות, גישה חיובית).
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת ניהול שינויים למנהלים שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהיה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות למנהלים. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.